Karpal Singh Menderita Lumpuh, Adakah Nasib Sama Seperti Ariel Sharon?

Friday 13 July 2012



Masih lagi admin teringat akan kata-kata Karpal singh yang beliau akan berusaha untuk mengubah negara malaysia dengan melahirkan seorang Perdana Menteri yang bukan dari golongan melayu atau yang lebih mendalam lagi adalah bukan dari golongan orang islam.

Terbaru, dikhabarkan beliau kini sedang tenat diatas katil dan dengar khabar beliau telah diserang penyakit lumpuh anggota badan. Jika anda seorang yang mengikuti hal ehwal politik tentu anda terperasan yang karpal Singh agak kurang muncul di media massa. Blog keris7lok mengatakan Karpal singh diserang penyakit yang disebut tetraplegia, Apa itu tetraplegia?
Tetraplegia, also known as quadriplegia, is paralysis caused by illness or injury to a human that results in the partial or total loss of use of all their limbs and torso; paraplegia is similar but does not affect the arms. The loss is usually sensory and motor, which means that both sensation and control are lost.
Laporan dari blog kris7lok

Ini bermakna dia telah lumpuh cuma mulut dan kepala dia sahaja yang boleh berfungsi. Yang paling Keris tak percaya dia sering keluar masuk Hospital Kuala Lumpur! Hentam kerajaan bukan main tapi bila sakit pandai pergi hospital kerajaan. Difahamkan lagi oleh kenalan Keris yang juga seorang pesakit spinal, Karpal memang seorang yang sangat cerewet. Kalau masuk wad dialah manusia yang paling bising sampai ganggu pesakit lain.

Hanya tahu komplen dan merungut. Ada sahaja yang tak kena. Habis semua petugas hospital akan diherdik dan dimaki. Memang dah dasar perangai bangsat nak buat macamana kan? Esok dah tak boleh bercakap baru dia tahu senyap kot. Dah sakit teruk macam itu pun tak sedar diri lagi. Inikah balasan terhadap penentangan dia secara terang-terangan terhadap Islam? Apakah nasibnya akan sama seperti Ariel Sharon kelak?


{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...