Script Untuk Dijual, Mampu Membuahkan hasil Lumayan!

Sunday 1 July 2012



Di kala ini penggunaan facebook adalah sangat popular sekali, dan ramai yang sudah mempunyai sekurang-kurangnya satu akaun di dalam laman sosial ini. Tidak kalah juga ada yang mencari rezeki dengan menggunakan facebook sebagai medan perantaraan untuk berhubungan dengan pelanggan.

Dari facebook, banyak perkara yang boleh kita lakukan. Disini, saya mahu menerangkan satu cara untuk meraih pendapatan lumayan dari pelawat facebook yang ramai. Tidak lain tidak bukan cara ini adalah dengan mewujudkan satu laman yang membolehkan para pengguna facebook berkongsi apa sahaja yang ada di laman anda ke wall facebook mereka, maka wall mereka juga akan terpapar di feed friends mereka, Dengan ini friends mereka akan melihat juga apa yang telah di 'share' oleh rakannya itu.

Konsepnya mudah sahaja, Script ini menggunakan youtube sebagai video host, maka anda tidak perlu bersusah payah membeli hosting untuk menyimpan video. Video youtube yang mahu ditonton oleh pelawat akan dikunci terlebih dahulu dan tidak akan dapat ditonton sehinggalah butang share ditekan.

Demo website tersebut boleh dilihat disini www.sliq.my

Harga untuk script ini adalah RM250 dan bagi mereka yang terawal akan diberikan sedikit kelebihan.

Kepada yang berminat, silalah mengisi borang dibawah.


foxyform.com

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...